Dilek Tabloları Dsdesignarts

Günümüzde mekanlara baktığımız zaman etrafımızda bir çok tablo ve mesaj veren yazılar görmekteyiz. Bu yazılar ve tablolardaki resimler bizlere farkında olmasakda üzerimizde psijolojik bir etki yaratıyor. Kimi zaman bir beyazın tonlarında sadelik, rahatlama hissi verir; kimi zaman bir yeşilin içinde huzur, zenginlik ve enerji; kimi zaman da bir kırmızıda açlık, denge ve adrenalin hissettirir.

Kendinizi motive etmek için de belli başlı kelimeler ve cümleler kurar, bunları bir kenara not olarak yazarız. Bu notları gözle görülür yerlere koymak isteriz ki her görüşümüzde bizi kendimize getirsin ya da baktığımızda hatırlamamız gereken şeyleri hatırlamamıza yardımcı olsun. 

İşte ben de bu fikirden yola çıkarak bizim için değerli olabilecek ve her zaman hatırlamak istediğimiz kelimeleri, ne için olduğunu da not ederek kağıt üzerine döktüm.

İlk tablomu çok yakın bir arkadaşımın doğum günü için, ona alışılagelmiş doğum günü hediyeleri haricinde ne hediye edebilirim diye düşünürken aklıma birden, benim de yeğenim olarak benimsediğim kızı fıstığım Ayşe Afra ile ilgili bir şeyler yapmak geldi. Kızının, onun huzuru olduğunu bildiğimden bu değerli kelimeyi ve kıymetlisini bir araya getirerek ona bir süpriz yaptım. Gördüğü zaman ki mutlu yüz ifadesini görmek ve heyecanla en çok gördüğü duvara asması benim için de mutluluk verici bir anı oldu. 

dilarasimsek-dsdesignarts-dilek

dilarasimsek-dsdesignarts-dilek

2/2


Dilek, huzur, sevgi, mutluluk ve inanç tabloları ile sizlere tipografik bir görüntü sunan tablolarımın devamını aşağıdaki görsel üzerine tıklayarak ulaşabilir ve motivasyon kelimenizi ve altına yazmak istediğiniz sebebini yazarak, evinizin duvarında yerini alması için sipariş verebilirsiniz. Ya da siz de benim gibi arkadaşlarınıza farklı bir hediye arayışındaysanız onlar için kendilerini değerli hissettirecek kelimeleri keşfedip bu tablolar içerisinde hediye edebilirsiniz. 

Popüler Yayınlar