Motivasyonsuzluk ve Sonrası çıkan Yeni Yıl Süsleri

Uzun bir aradan sonra tekrar sizlerle Tasarımcının psikolojik hallerinden bazılarını paylaşmam gerektiği aklıma geldi.


Dünün proje araştırma, yarım kalan işler üzerinde yoğunlaşma ve dersler derken hiç birine konsantre olamadım. Tabiri caizse yapmam gerekenleri yapmamak için daldan dala atladım. Klasik müzik dinledim, örgü ördüm, internette çeşitli siteleri gezdim ama nafile onlara bile kafamı veremiyordum. En son küçük yılbaşı ağacımın ışıklarını ve mumlarımı yakıp TVdeki Çizmeli Kedi filmini büyük bir zevkle izledim. E o da bitiyor tabi...
Gecenin karanlıklarında düşünmemeye çalışırken aklıma sağlam bir proje geldi ve onun briefini oluşturdum. Ardından da bir zamanlar öylesine almış olduğum keçelerim aklıma geldi, hemen onlara atladım ve yılbaşı için minik minik süsler çizip küçük bir de deftercik çıkardım. Yapılışlarını da birlikte gözatalım istedim.

Hazırsak elimizdeki kutuların birine attığımız kullanılmayan boncuklarımız, iğne iplik, kırnap (kendir) ipi ve tabiki noelin olmazsa olmaz renkleri kırmızı-yeşil keçelerimizle en basitinden neler yapabilirmişiz bakalım :)
Öncelikle işinizi kolaylaştırmak adına internetten ,yapmak istediğiniz şekilleri çıkararak bir kağıda kurşun kalem ile çizip keselim. 

Daha sonrasında iğne iplik yardımıyla birleştirmek istediğimiz parçaları kendi zevkimize göre dikelim. 
Tüm bunları hallettikten sonra asma iplerini bağlayalım ve çalışmalarımız tamamlandı. 
Çeşitlerini arttırarak farklı süslemelerle, daha zengin hale getirebiliriz tabiki de... 

Yaa işte böyle, tasarımcı kafası diyip geçmeyin. Tasarımcı olun ya da olmayın; hayat içerisinde günlük yaşadığımız tıkanmalar sonrası çektiğimiz odaklanma sorunları sonrasında, bilinki o kafanın içinden muhakkak işe yarar ve güzel işler çıkacaktır. Kendinizi zorlamayın ve içinizdekilerin akışına bırakın. Asıl cevher işte o noktadan sonra çıkmaya başlayacaktır. Mutlu yıllar :)






Popüler Yayınlar